10 Ekim 2016 Pazartesi

Hidroloji, Hidroloji Raporu, Su Tahsisi Hidroloji Raporu, Su Kaynakları Kullanımı Raporu



Su Kaynakları Mühendisliği

Su Kaynakları Mühendisliği dalında hizmetlerimiz çok özel sayılabilecek türde konulardan oluşmaktadır. Bunlar arasında havza yönetim modelleme hizmetleri, taşkın erken uyarı sistemleri, yağış ve akış tahmin sistemleri, su kalitesi analizleri gibi modern modelleme teknikleri ağırlıklı çalışmalar bulunmaktadır.

Akarsular

Akım, su kalitesi ve sediment taşınımı modellemesi
Hidrolojik modelleme
Taşkın modellemesi
Gerçek zamanlı taşkın tahmini ve erken uyarı sistemleri
Akarsu – kıyı etkileşimi
Barajlar ve rezervuarlar
Hidrodinamik, taşınım ve su kalitesi modellemesi
Rezervuar operasyonları
Rezervuar yönetimi ve işletim optimizasyonu
Çevre etki değerlendirmeleri

Havzalar

Su kaynaklarının planlaması ve işletilmesi
Havza yönetim
GIS tabanlı veri işletim ortamları
Sulak alan yönetimi
Su dengesi
Yeraltı suları

Su kaynaklarının kullanım simulasyonu

Yüzey suyu – yeraltı suyu etkileşiminin modellenmesi
Yeraltı suyu modellemesi
Yeraltı suyu yönetim planlaması
Yeraltı suyu kalitesi
Tarımsal alanlar

Tarımsal kirlilik yayılım modellemesi
Tarımsal sulama yönetimi
Tarımsal arazi kullanım değerlendirmeleri



http://www.arenmuhendislik.com






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder